Bonfire =)

Hihi.. skit mysigt har vi haft det ikväll =) Spelat lite kubb, grillat marschmallows, pinnbröd och korv. Mumma =)
Och India ääälskar marschmallows.. hihi.. så söt när hon äter dom. Speciellt när man har grillat dom åt henne. Smackar och har sig som tusan och hon kan dansa jättefint för att få en =)

Åh just nu saknar jag USA sådär extra mycket! Och fina Marre.. miss you sweetie! PUSS

Nu sitter jag och älsklingen och Nicklas kvar vid elden och myser på.. dom andra har precis farit. Skulle upp tidigt dom stackarna. Jag ska nog måla lite imorgon.. och kanske kapa upp lite ved =) Behöver ju massa mer ved till våra bonfires!
Och det är mycket björkved.. primja virke... haha =)

Nåja.. nu ska jag sitta och mysa en stund till och sen blir det sängen.

Hoppas ni har en fin fredags kväll!

Kram

Kommentarer
Postat av: Magda

Tack för en trevligt kväll:) det måste vi snart göra om igen:)

2009-07-11 @ 00:31:57
URL: http://magdalenaledin.blogg.se/
Postat av: Miii

ja de var trevligt :) kraaaaaaaaam!

2009-07-12 @ 16:09:39
URL: http://miiimary.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0