10 timmar tills jag får helg!

Åh va skönt det ska bli med helg! Måste visserligen pyssla på med lill huset med det är ju som roligt iaf.. 10000ggr bättre än att vara på jobbet också! =)
Måste ha med India till jobbet idag också.. men det brukar gå jättebra. Mamma och pappa är ju borta på semester och det är ju dom som brukar ha henne den här fredagen.. jag jobbar 9-18 och Magnus vet ju aldrig riktigt när han slutar. Så då får hon följa med mig istället idag =) Och så hämtar älsklingen henne när han har slutat.

Är ju lite pissigt väder nu men jag hoppas att det blir lite bättre tills ikväll iaf.. är ju inte så kul att ha bonfire om det regnar =( Och jag viiiil verkligen ha det ikväll..

Nä nu måste jag verkligen försöka få ut India innan vi måste fara men hon är verkligen morgontrött! Hon bara tittar på mig när jag går till dörren och ropar på henne, och så rullar hon ihop sig ännu mer i soffan =) Hon är så söt!


Tröttis India =)

Nä.. nu måste jag kila.

Hoppas ni får en bra fredag!

Kram

Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0