090728

Ojojoj... nu är det nära =) På torsdag så jävlar blir huset vårat på riktigt!! =) Åh va jag längtar.. men jag vill verkligen inte jobba ihelgen! Vill ju vara i huset och pyssla på..
Nåja nåja.. måste ju ha pengar också.

Är ju iaf ledig onsdag och torsdag nu.. fast torsdag kommer jag nog ha rätt fullt upp ändå. Ska ju dels till banken och sen måste jag iväg till gammelstad och vaccinera lilla India. Hon måste ju vara full skyddad mot otäckheter =) Fast jag bryr mig nog inte om att vaccinera henne mot kennelhosta. Dels så är risken att hon blir smittad rätt liten och sen så är det ju inte så farligt om hon skulle få det. Låter ju hemskt å så men inget dödlig eller allvarligt.

Och imorgon ska jag verkligen ta och fara och måla färdig huset!! Herregud vilken tid det har tagit.

Men nu blir det nog att gå och sova.. är ju som sagt grymt trött hela tiden nu när cystorna spökar och kroppen kämpar mot infektioner. Tänkte duscha men så kom jag på att det inte är så stor idé om jag ska måla imorgon =)


Nä.. nu sängen!

Kram

Kommentarer
Postat av: Miiii

usch jobbigt för dig med cystorna, hoppas de känns bättre snart. kram

2009-07-29 @ 09:53:47
URL: http://miiimary.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0