090727

Haha.. blev lite sent igår innan jag somnade.. började ju läsa den där boken och det vart som svårt att sluta, var tvungen tvinga mig själv att sova efter några timmar. =)
Är ju ändå så stört trött hela tiden nu när cystorna spökar lite.. helt sjukt, skulle nog kunna lägga mig ner nu och sova i en vecka, Sover ju typ runt 10 timmar varje natt men är ändå as trött hela dagen. Irriterande som fan.
Sabbar ju hela dagen med att sova typ.

Fint väder är det idag.. skönt men jag hade ju gärna vart ledig då också =) Jobbar 15-21.15 idag.
Måste komma ihåg att betala räkningarna! Hopps det hade jag nästan glömt bort.. brukar alltid betala samma dag som lönen kommer men nu hade jag glömt bort det. Haha.. hade ju kunnat bli intressant =)

4 dagar kvar tills vi får huuuuset =) Fasen å.. tror jag lägger mig och sover tills på fredag så går tiden fort =) Eller just ja.. tills på torsdag får det bli för då ska vi ju på banken och skriva ut lånet.

Hoppas ni får en bra dag.. nu ska jag betala räkningarna! =(

Kram


Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0