090708

Blev en riktigt bra kväll igår! Först middag sen satt vi och kollade på lite bilder och surrade och sen for vi ut och lekte lite =) super nice! Jag tog 7 st. Och en är jag riktigt stolt att jag klarade! =)
Blev rätt sent, vi var inte hemma förens efter 1 nångång. Och min stackars älskling var tvungen stiga upp vid 5 och fara och jobba. Huvva! Skönt att jag är ledig idag iaf.

Idag ska vi till banken igen och fixa med lånet, våran bank gubbe har semester på tillträdes dagen så vi ska typ för- lägga upp lånet eller nåt sånt. Kändes lite motigt idag för jag är såå trött ochhade bara velat glida runt i pyjamas idag =)

Och nu började India löpa också.. stackars liten. Men hon är så duktig och snäll ändå så =) Inga konstiga fasoner alls. Hon blir lite extra kramig och mysig bara.

Nä nu måste jag äta lite lunch och sen göra mig klar för banken.

Kram


Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0