Svårt att skriva just nu!

Min lilla hund har fått för sig att hon måste vara kloss mot mig just nu så  ligger hon i mitt knä och jag försöker skriva! Inte det lättaste när man har en hund på typ 15-18 kg i knät. Och försöker jag sätta ner henne så pressar hon sig bara så hårt hon kan mot mig.. å då har jag ju verkligen inte hjärta att sätta ner henne =) Men men.. så är det en massa stav fel och så i det här inlägget så är det nog för att det var en nos ivägen =)

Nu ikväll när jag var på väg hem från jobbet så hade det hänt en olycka.. ucsh va hemskt! vet inte riktigt vad som hade hänt men det stod en bil och en massa blå blinkande bilar. Hoppas det inte var nåt allvarligt! Blir alltid så illa till mods när jag ser sånt där.. är livrädd att det ska hända nån av mina nära nånting. Usch!

Känns som jag har en massa att skriva men nu hinner och orkar jag inte.. börjar jobba kl 08.00 imorgon så jag hade som tänkt gå och lägga mig och läsa och förhoppningsvis somna väldigt snart också! Är helt slut i huvudet.


God natt!
Kram

Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0