Storstädning på gång!

Usch va stökigt å jävligt det är här hemma! Har iaf börjat röja och städa ordentligt nu men det lär ju ta några dagar. Slänga ut och vädra sängkläder och madrassen gör jag nu iaf.. och dammtorkar och dammsuger sen måste jag skura och skrubba typ allt men det hinner jag nog  inte ikväll. Kul lördags nöje.. haha =) Men jag jobbar ju i helgen och är för risig för att festa så då kan jag ju lika gärna göra nån nytta =)
Ikväll ska India få bada också.. usch va hon kommer vara sur på mig! Hon tycker inte om att bada! Men hon ska också bli ren å fin nu när det är storstädning på gång =)

Nä nu ska jag fortsätta stöka på!

Kram

Kommentarer
Postat av: Magda

Tack så mycket :D

2009-02-01 @ 11:54:55
URL: http://magdalenaledin.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0