Spackel, spackel

Faan va långsamt det går med hallen.. blä! Idag har vi då iaf fått upp listen runt portalen till vardags rummet och spacklat den. Är faktiskt jag som spacklar i det här huset =) Iaf den här gången.. Magnus är faktiskt imponerad av mig =) Ska tom få spackla hans bil när han ska lacka om den för han tyckte jag var duktig.. hihi. Är ju rätt mycket svårare att spackla en bil men jag ska prova iaf. Kanske blir min nya karriär.. målare och bil lackerare =)

Imorgon ska jag iaf få pencillin så svidet och den smärtan försvinner tillsvidare.. sen på nån vecka ska jag till sunderbyn för utredning. Borde ha fått komma mycket tidigare.. typ nu i veckan men läkaren på vårdcentralen hade skickat fel remiss till sunderbyn och då kan dom inte snabba på det så mycket. Så det blev en kompromiss.. jag är ju glad bara det onda försvinner!
Så det blir att jobba i helgen.. behöver verkligen dom pengarna nu! Lite tråkigt bara att jobba på lördag 8-18 på min födelsedag. Men men.. det blilr nog bra =)

Nu ska jag se lite tv och sen försöka sova..


Kram

Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0