Persienn problem!

Haha.. vi var ju till ikea i onsdags och shoppade lite. Köpte bland annat en persienn till sovrummet och jag brukar ju alltid börja bygga ihop och sätta upp grejerna direkt när jag kommer hem men jag blev ju mer sjuk på vägen hem så jag däckade på soffan. Men nu äntligen har vi satt upp persiennen iaf.. jag sa när jag vaknade att jag skulle sätta upp den och tyckte typ hur svårt kan det va?? Slutade iaf med att älsklingen fick sätta upp den och jag satt på sängen och tittade på =)
Så kan det gå!

Kommentarer
Postat av: Miiii

Åh va kul o ha varit på Ikea,vill också dit snart, ska puscha på Adam lite! :) Vad bra att ni fick upp den tillslut, hehe.

2009-01-25 @ 21:36:01
URL: http://miiimary.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0