Hundburs trassel..

Var ner på stan idag och hämtade mitt pencillin och smet in på lantmanna för att kika på en bur till bilen som India kan åka i. Hittade en som såg bra ut men när vi skulle prova den i bilen så var den för stor! Typiskt.. och storleken mindre var bara 48cm hög och India är ca 50cm i manken.. så det går ju inte. Kollade lite på blocket och såg en annons där dom tillverkade burar efter beställning. En halv bur skulle kosta ca 500kr, billigt och bra så jag ringde och pratade med gubben.. men då skulle den buren kosta 1100kr.. vilket egentligen inte är dyrt då företag tar runt 3000-5000kr för en sån bur.. men ändå, skillnad på 500kr och 1100kr. Så jag kom fram till att min älskling ska få svetsa en bur istället.. han är ju duktig på det och då kommer det kosta ca 500kr i material kostnad och så får jag den precis som jag vill =) Så så får det bli! Kan jag ju typ spray lacka den sen så den blir fin också =)

Ska måla lite ikväll också tror jag.. om jag orkar.

Kram

Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0