Hjälp mig!!

Haha.. behöver eran hjälp.. måste ju ha glasögon/linser nu när jag kör bil. Har ju blivit gammal å blind nu =)
Just nu har jag bara linser men jag kan inte ha linser längre.. iaf inte på jobbet för det är så stört torr luft där så det känns som ögon blir till russin.
Sååå... idag har jag och älsklingen varit och kollat på glasögon.. vi har lånat hem 2st och jag kan inte bestämma mig för vilka jag vill ha. Det ena paret är väldigt diskreta och typ utan bågar. Det andra paret är också diskret men med en stål båge på övre halvan av glaset.

Ni måste verkligen hjälpa mig!


Dom med stål bågen?      Från sidan.



Dom utan båge?                  Från sidan.


Så nu får ni lov att skriva vilka ni tycker jag ska ta! Får ha dom hemma tills på tisdag så innan det måste ni ha sagt vilka ni tycker! =)

Kommentarer
Postat av: Marielle Klagmann

Oj va svart... tycker alltid det ar svart att hitta ratt bagar. Jag tyckte om bada, #1 gillade jag verkligen fran sidan men #2 tyckte jag om fram ifran men inte fran sidan... tycker nastan #1 :)

2009-01-10 @ 23:02:12
URL: http://marli.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag tror nog att jag gillar dom utan båge bäst.. :)

2009-01-10 @ 23:51:00
Postat av: Mii

Mäh, precis så tänkte ja med, som Marre, de första var snyggast från sidan med svarta bågarna, men de andra var finast framifrån! :) hmmmm, svåårt...

2009-01-11 @ 10:45:30
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Emmelie

Tyckte du passa bra i båda :) men måste jag välja så blir det dom utan bågar

2009-01-11 @ 11:56:56
URL: http://emmelie.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0