Ute kväll.

För första gången sen typ halloween.. tror jag. Var ju iof på personal festen i december men det vete fan om det räknas. Det var så jäkla tråkigt och jag blev aldrig full, när det är så tråkigt att man tar taxi hem 10 mil så räknas det tusan inte! =)

Igår var jag ju iof nykter å så men det var trevligt ändå! Kom på en rolig sak med att vara nykter på krogen.. när man är full så är man ju inte riktigt lika skarp synt som i nykter tillstånd =) Är man då nykter på krogen så ser man ju för det första hur fulla och "ramliga" folk är.. å det är ju lite kul! Sen så ser man hur otroligt fult klädda en del är också.. kan man stå och filosofera hur dom överhuvudtaget kan gå ut så =)  Sånt tänker man ju inte alltid på när man är full... så det roade jag mig lite med igår =) Fanns många bra kandidater! Sen en annan sak som jag tänkte på var att det var väldigt mycket ungt folk ute! Knappt någon jag själv kände.. och alla som jag var ut med tyckte samma sak.
Var ju tydligen "singel afton" också.. och det märktes lite också.. tur att jag hade min älskling att kramas med =)

Ska snart iväg och jobba igen.. 16-21. Brukar ju börja 15.15 men av nån anledning har hon andrat mitt schema.. vilket jag inte alls gillar efter som att det är söndag och jag förlorar mer pengar då! Ska fråga varför på måndag!

Nu ska vi äta lite lunch!

Kram


Kommentarer
Postat av: Miiii

Kul att ni for ut en sväng :) förstår att de var längesen för dig men ändå kanske kul o bara komma sig ut lite.. skönt o va nykter! Kram

2009-02-16 @ 08:51:30
URL: http://miiimary.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0