Uppe med tuppen..

Usch va jobbigt det är att stiga upp tidigt.. speciellt när man ska till jobbet. Ska man åka bort eller hitta på nå kul är det ju inga problem =)
Den här dagen började dessutom dåligt för när jag skulle äta frulle så hade jag glömt att ta ut bröd ur frysen så nu blir det inga mackor =( Får äta en banan eller ett äpple på jobbet istället.. fördelen att jobba i en mat affär =)
Hoppas att motorvärmaren har starat nu annars blir jag lessen! Igår när jag skulle iväg så var det kaaaallt i bilen.. men den startade utan problem ändå. Duktig bil! =)

Min hund ville inte alls kliva upp med mig heller.. hon tittade bara på mig och så la hon ner huvudet på bädden igen =) Inte så morgon pigg vovve!

Nä.. bäst jag gör mig i ordning nu!

Hoppas ni får en bra dag!

Åh.. just ja! Happy valentines day! =)

Kram

Kommentarer
Postat av: Marielle

Happy Valentines Day Darling!!!! :)

2009-02-14 @ 10:20:11
URL: http://marli.blogg.se/
Postat av: Miiii

åh jobbigt me mackorna, men precis.. bra att vi jobbar i mataffär :) hehe, india ville ha sovmorgon.. skönt! det hade vi idag. superskönt. hoppas de gick bra o jobba!! Kram

2009-02-14 @ 12:16:15
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Lina

men har du ingen micro? brödrost? :)



å Puss på alla hjärtans dag!

2009-02-14 @ 22:06:08

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0