Surr kväll =)

Igår kom Lisa, Marie, Tessi och Jannice hit och så surra vi om USA och planerade lite.. skit kul! =) Åh va jag längtar tills vi ska åka.. kommer bli så roligt! =) =)
Lisa berättade massa läskiga saker och jag satt och rös hela tiden! Sen när dom hade farit så var jag tvungen att berätta allt jag kom ihåg för älsklingen och Niklas.. men dom tyckte nog inte det var så läskigt =) Trodde fan jag skulle drömma mardrömmar sen men det gjorde jag inte.. bara äckliga drömmar om äckliga badkar.. en liten "fobi" jag har.. om badkar och badrum å så är riktigt skitiga och äckliga med typ rör som läcker och så. *ryser*

Hoppas jag får mina glasögon snart också.. mina ögon tycker verkligen inte om linserna just nu. Helt torrt och svider och skaver typ hela tiden. Blä!

Är så himmla sugen på att fara och tok shoppa nýa kläder också.. alltså verkligen shoppa hur mycket som helst! Knappt så påsarna ryms i bilen =) Men då ska man ha råd med det också.. och det har jag verkligen inte nu. Fy va tråkigt! Vill ha myyyycket pengar!

Nä nu måste jag sova.. börjar ju kl 9 imorgon och jag har vänt lite väl mycket på dygnet känns det som. Har typ varit vaken till 2-3 nästan varje natt ett tag nu och sover till typ 12 på dagen. Inte bra!


Kram

Kommentarer
Postat av: Marielle

Hej darling! Hmmm vad var det for nat laskigt som Lisa berattade om... bade du och marie skrev om det i eran blogg och nu blir jag ju jattenyfiken!!!!! Saknar dig, o langtar tills ni kommer! :) PUSS

2009-02-06 @ 01:58:31
URL: http://marli.blogg.se/
Postat av: Miiii

hehe usch visste inte att du hade en sån fobi, jasså :) hur har den kommit till sig då? jo jag berättade också de där berättelserna för Adam men han tyckte ínte heller de var lika läskigt som vi tyckte hehe :) Man e ju så rädd av sig. haha. Pöss gumman, vi borde shoppa nån dag vi har rååååd!

2009-02-06 @ 10:51:13
URL: http://miiimary.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0