Super myskväll =)

Ikväll gjorde vi en super god middag med utskuren biff och kroketter och svamp sås!! Så grymt gott var det! Till det så drack vi mousserande vin också.. sådär på en tisdag kväll =) Vi hade egentligen tänkt göra det typ fredag men då ska älsklingen jobba fredag och lördag så det funka lite dåligt. Men vi är ju lediga båda 2 imorgon så då tog vi det ikväll istället. Vi började en en film också men det slutade med att vi båda 2 somnade på soffan.. haha. Vaknade i slutet av filmen så då stängde vi av och gick en liten promenad med India istället.
Och så har vi städat idag också.. så äntligen känns det beboeligt här! Och hallen är så j*vla fin.. vi är så himla nöjda! =)

Imorgon funderar jag på att åka till pite och ta med India och hälsa på min andra hund och en valp. Och mitt ex då också eftersom vi hade Rex tillsammans... Men vi får se hur det blir.. skulle vara grymt kul att träffa Rex och valpen =) Tror India skulle tycka det var skit kul också. Vet dock inte hur mycket älsklingen uppskattar det =) Men men.. vi litar på varandra till 100% och han vet att jag och mitt ex bara är vänner så det är lugnt! Känns bara lite drygt att köra 20mil bara för det. Men men.. ska tänka på saken =)

Blir att träffas imorgon kväll och surra om USA också.. kul kul =)

Nu ska jag fixa lite inna jag går och sover!

Kram

Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0