Party night!

Hihi.. ja det blev visst så=) Hade ju inte tänkt det först men så kom Sara in i bilden =) Så det blir förfest i Bodsvedjan och sen utgång på farmen. Tycker ju egentligen inte om farmen men jag testar väl en gång till ikväll! Har ju värsta bästa party gänget! Så det borde bli en riktigt lyckad kväll =)
Och så har jag ju äntligen köpt en ny empire ögonskugga (min favvo som jag råkade spilla ut)
Nä det här kommer bli skit kul! Hoppas älsklingen följer med den här gången också men hans kompisar skulle också ha fest så jag måste kanske dela med mig av honom så dom får låna han lite =) Men då ses vi ju ute sen så det spelar inte så stor roll.


Nä nu ska jag ta en powernap och samla energi!

Kram

Kommentarer
Postat av: Lina

Hoppas ni hade trevligt. Jag hade också velat gå ut, kanske nästa gång..

2009-03-01 @ 12:27:47

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0