Finns det hjärterum så finns det stjärterum!

Ungefär så resonerar nog India.. när jag och älsklingen kramas på soffan så ska hon vara med varesig hon ryms eller inte =) Är det riktigt illa så lägger honsig helt enkelt oss!
Igår kväll blev det bara mitt ena ben som fick agera madrass.. =)

                                 


Från våran promenad.
Så grymt fint längs vägen vi brukar gå! Är ännu vackrare på sen sommaren.
Är så himla glad att vi bor här!!



På sommaren är det en veteäng häroch älven rinner förbi nedanför träden.









Nu ska jag göra mig iordning och fara och shoppa! =)

Hoppas ni alla får en bra dag!

Kram


Kommentarer
Postat av: Miiii

va mysigt :) jo de är så skönt väder idag med, skithärligt.. hoppas du hittade massor i luleå :)

2009-02-26 @ 15:07:29
URL: http://miiimary.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0