Dumma film!

Blä.. vi skulle ju se den andra Narnia filmen ikväll men vi hitta ingen text till den och så var filmen konstig också! =(
Jag som var såå sugen på att se den! Började ju se den för några dagar sen men då funka ju bara halva filmen. Grymt irriterande!!

Nåja.. jag får väl se på tv istället då =)
Älsklingen har gått och lagt sig för han ska ju upp tidigt och jobba.. och jag tror att India har lugnat ner sig nu också.. lilla tokan =)

Hittade en klänning som jag är lite sugen på!
Vad tror ni?


Tycker den är rätt fin.

Känner att min shopping nerv kliar så stört mycket men jag försöker verkligen hålla mig i skinnet och inte handla! Men samtidigt måste man ju ha nåt fint att ha på sig innan man har hunnit shoppa loss i USA också.. hihi.
Så lite shopping tillåter jag mig själv =)
Och lite nytt smink skulle jag behöva också.. när jag nu spillde ut min favvo ögonskugga måste jag ju få köpa en ny =)

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Marielle

Nice klanning darling. I like it!

2009-02-11 @ 23:02:10
URL: http://marli.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0