Bus hunden =)

Ja.. lilla India är lika vild idag.. trots att det är 20 minus ute så var vi ute och busade ett bra tag och tog en liten promenad. Var faktiskt rätt skönt! Fast jag hade ju klätt mig i typ 100 lager kläder.. jobbigt bara att man inte kan klä på sig i ansiktet! Kändes som näsan och kinderna skulle trilla av efter ett tag =) Solen strålade och faktiskt så värmde den rätt mycket också.. när jag stod stilla med ansiktet mot solen så var det riktigt nice!

Fick en super nice suprice när jag hämtade posten också.. min Heidi Klum tröja har kommit!! Redan! Ringde igår vid lunch och beställde den och den kom idag!! Yey! Ska hämta den antingen ikväll eller imorgon innan jobbet =)

Nu ska jag dammsuga!

Kram


-------------------

Blev just uppringt av Birgitta på salong saxarna och jag har kommit med som hårmodell.. kul kul =) Hoppas bara att dom inte kapar av mig allt hår! Fast jag sa ju att jag var rädd om längden =)
Hade som glömt bort det där så när det ringde ett nummer som jag inte kände igen så var jag på väg att inte svara.. brukar nästan aldrig svara om jag inte känner igen numret! Tur att jag svarade nu då.

Kommentarer
Postat av: Marielle

Wiii va spannande att vara harmodell! Undra vad dom kommer gora med ditt har! ;) Far val se nar du kommer over i sommar! PUSS

2009-02-12 @ 17:13:58
URL: http://marli.blogg.se/
Postat av: Miiii

åh va kul att du ska vara hår modell :) när då? spännande.. ja, bara dem inte kapar längden då! hehe.

2009-02-12 @ 18:23:59
URL: http://miiimary.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0