Planlösning! =)

Ha.. nu äntligen har jag lyckats komma ihåg kameran! Är ju inte helt hundra att det blir så här men mest troligt iaf =)


Det här är bara botten våningen!!
Dom 2 rummen till vänster blir sovrum, det rakt fram toa och allt det öppna till höger blir kök och vardagsrum och över det kommer det att bli full tak höjd upp till yttertaket.
(ingången är på långsidan mitt emot badrummet)

Kommer inte att det ut exakt sådär utan det kommer vara lite annars vid hallen och ingången men nu har ni fått se ungeför hur det kommer se ut =)
Sen på övervåningen kommer det att bli ett relax rum med dusch och bastu och nåt mysigt badkar. (kommer ju vara dusch på bottenvåningen också efter som att vi kommer göra den klar först) och så kommer det bli 2 sovrum till där.
Så vi har ju lite att göra nu med tanke på att precis allt ska göras om =) All el och förmodligen rätt mycket vatten ledningar ska bytas ut och flyttas, massa väggar ska rivas och byggas upp. Men det ska bli såå kul! =)


Hittade en konstig och grymt äcklig insekt när jag höll på plocka bort lite grejer ute. Nån som vet vad fan det är för nåt??!!

Vad kan detta vara?? =) Konstig färg hade den också..

Nu ska jag läsa lite bloggar och sen soova!

Kram

Kommentarer
Postat av: Miiii

ja det blir ju luftigt och bra :) kommer nog bli toppen bra. svårt o göra allt bara, läskigt :) riva väggar o vara rädd att de rasar ihop hehe, skulle jag va :) men kommer va grymt när de är klart säkert. Neeeee usch ingen aning vad det är för äckel djur huua :)

2009-08-03 @ 22:45:52
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Lina

jaha är det övervåning också det hade inte jag fattat :) nu har ni verkligen jobb framöver.. ska utsidan också bytas?



Usch vilken otäcking du hittat. jag gissar på att det är en mal/fjäril typ som håller på att omvandlas :)

2009-08-03 @ 22:57:15
Postat av: Tessi

håller med lina...ser ut som en mal. dom ser ju alltid olika ut men han var fan riktigt äcklig.



du det blir nog himla bra de där..och de är så snyggt att ha super högt i n tak. då kan ni ha super stora coola tavlor och dylikt=)

puss hej!

2009-08-04 @ 08:03:47
URL: http://tjassie.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0