Myspys i soffan..

Jag och min fina India ligger och myser i soffan.. hon blir som extra go och kramig när hon märker att jag är dålig.
Som när jag kom hem från operationen förra hösten.. var bara borta ett dygn knappt men shit pommes va hon var galen när jag kom hem! Magnus fick hålla fast henne för att hon inte skulle hoppa upp på mig, Sen lämnade hon inte min sida på flera dagar och slickade på min mage och överallt typ hela tiden. Min lilla go fis =)


Åhh va mysigt =)



Tröttis..


Nu ligger vi och väntar på att husse ska komma hem så vi kan börja se en film och bara ta det lugnt. Han är och fixar lite bil och hus grejer.

Kram



LINA: Hihi.. joo dom hänger med än =)


Kommentarer
Postat av: Lina

va bra att hon tar hand om dig! är det dom där påslakanen jag köpte åt dig för 100 år sen? :)

2009-08-16 @ 21:43:21
Postat av: Marielle

ah va fin hon ar India.. vi ar lite lessen for om jag far det har heltidsjobbet jag sokt sa har vi bestamt oss for att inte kopa hund.. tror inte vi har tid.. fast hur gjorde du? Du jobba ju heltid pa Ica.. fast india var val inte valp nar hon kom over?! :)

2009-08-16 @ 22:36:08
URL: http://marli.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0