Jobba idag

Fyy faaan... känns ju inte bättre idag kan jag säga. Men jag ska ju till jobbet.. självklart lyser det braiga humöret med sin frånvaro.
Kommer inte vara nån trevlig kassörska idag.. fast å andra sidan så är ju majoriteten av kunderna otrevliga idioter så då behöver jag inte ens försöka vara trevlig!

Idag är det verkligen en höst dag också.. runt 15 grader och grått och blåsigt. Känns faktiskt ganska mysigt =) Längtar efter att krypa in i stickade koftor och tjocka strumpbyxor, sitta och dricka té och se film,ha tända ljus och mysa.
Kommer nog inte hinnamed så himla mycket sånt den här hösten dock.. huset kommer ju som ta all ledig tid =) Men nån kväll/dag måste man ju unna sig lite sån vardags lyx också. Så man orkar =)

Nu blir det frukost/lunch och sen mysa på lite innan jobbet.. och så måste jag ringa några samtal också.

Kram


---------------

Och bara för att göra mitt humör ännu sämre så har kylen gått sönder, så nu blir all mat jag köpt och allt i frysfacket förstört. Kul. Och vatten rinner ut över hela golvet.

Kommentarer
Postat av: Marielle

Hej gumman! Usch ja, jag hade en san dar otrevlig dum vecka forra veckan. Allt var irriterande och jag var pa daligt humor och allt var skit! Men som tur ar gar dom dar dagarna sa smaningom over :) den har veckan ar jag mycket gladare och pa battre humor! Hoppas du far det battre snart ocksa... kommer du ihag nar jag var i Boden och vi traffades om kvallarna och alltid sa: "jaa det har behovde vi verkligen... en tjej pigga upp humoret kvall"... det saknar jag som tusan! Kram pa dig

2009-08-20 @ 17:01:30
URL: http://marli.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0