Jävla skit helvete..

Har ont som fasen i magen nu.. jävla jävla cystor. Sabbar typ mitt liv. Känns grymt tungt just nu kanske för att jag har mått så pass bra ett tag nu. Vaknade igår natt av att jag hade så jävla ont men lyckades tack och lov somna om igen. Har vart rätt bra under dagen men nu börjar det göra mer ont igen.
Fan va jag hatar det här!!

Hatar att det ska styra mitt liv, hatar att nästan alltid ha mer eller mindre ont, hatar att oroa mig för att nån av dom ska spricka igen, det gör jävla ont att ingen som inte har haft en likadan kan ens föreställa sig, hatar att vara trött hela tiden för att all energi går till att försöka hejda inflammationen.. vilket inte går, hatar att äta smärtstillande som gör mig avdomnad och borta.

This shit really sucks!!




Kommentarer
Postat av: Miiii

förstår det gumman, det måste va verkligen jobbigt när dem hela tiden smyger på dig... :/ överväger du behandlingen eller? stora kramar!!!

2009-08-12 @ 09:21:11
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Lina

å din stackare. finns det inget man kan göra? jag förstår att det gör ont.. kram!!!

2009-08-12 @ 10:07:42
Postat av: Tessi

vilka jävla skit grejjer dom är dom där! usch =/

2009-08-12 @ 11:10:57
URL: http://tjassie.blogg.se/
Postat av: Magda

Huvva, du har det inte lätt nu när du skulle bhöva all styrka med huset och allt sånt. Vi håller tummarna för att det bli bättre.

2009-08-12 @ 22:25:54
URL: http://magdalenaledin.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0