I looove shoes!

Åhh.. har hittat snyggaste skorna idag när jag satt och bläddrade i en tidning på jobbet. Jag MÅSTE bara ha dom =)
Snabb som attan så kollade jag på deras hemsida men skorna har inte kommit ut i butik än.. men snart så!



I neeeeed them!

Dock så är dom ju rätt så jävla höga men jag måste ju prova dom iaf =)

Fast om jag nu skulle köpa dom så måste vi vara tysta och inte säga det så min älskling hör för han stryper mig nog om det kommer hem ett par skor till =) Så... shhhh!

Nu ska jag iaf vara duktig och städa och tvätta lite! Imorgon är jag ledig så får se vad jag hittar på då.

Hoppas ni har en fin dag!

Kram


-----------

Uppdatering:
Har btw fått fingrarna ur det berömda och äntligen beställt en QuickFinder kloklippare till India nu! Wohoo!! =)
Hoppas den kommer snart så jag får prova den.


Nu ska jag fortsätta städa.. har plockat undan allt och dammsugit så nu ska jag skura och fortsätta tvätta!


Kram kram

Kommentarer
Postat av: Miiii

ja dem var skitsnygga gumman!! :) åååh så snygga.

2009-08-18 @ 18:23:54
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Tessi

haha du är söt du=) jag ska inte säga nånting jag lovar=) å förresten, som jag skrev senast du bloggade om den där klotången så måste du säga om den fungerar bra=)

2009-08-18 @ 19:07:13
URL: http://tjassie.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0