Höst mys!

Shit pommes alltså.. nu är det ju rätt mörkt på kvällen! Och på natten är det ju riktigt mörkt. Det är verkligen lite blandade känslor inför hösten.. en del av mig tycker att det är jättemysigt och längtar lite tills hösten medan den andra delen av mig tycker att det känns lite hemskt att sommaren snart är över och den kalla hemska vintern kommer snart. Fast vintern är ju också mysig på sina sätt ibland men den är bara så jäääävla lång! Skulle det vara riktig vinter i typ 2-3 månader så skulle det ju vara helt okey.

Fast den här vintern går nog kanske rätt fort med tanke på hur sjukt sjukt mycket vi har att göra med huset. Jag hoppas då det att vintern kommer ocg går fort iaf =) Kommer hur som helst att bli en jobbig, rolig och händelserik vinter! Men mest rolig skulle jag tro.. hihi. Ska bli så spännande!

Men nu är det sängen för mig! Blir nog en vända till Luleå imorgon om allt vill sig väl. Är grymt sugen på att fara och bara strosa runt och kika iaf,

Kram



------------------------------------

Aaaahhhh!!! Såg just att Marilyn Manson kommer till sverige i november... FAAAAN va sugen jag blev på att fara!!! Biljetterna släpps på fredag.. och billiga var dom. Dyraste var 475kr! VILL VILL VILL VILL VILL!!!

Kommentarer
Postat av: Marielle

Hej babe! VINTER? Har ar det varmare an varmast.. kanns som om sommaren precis har borjat!!! HAHAHA! :) Vi har runt 25-30 grader och det ar saaaaaaaa harligt :) Puss pa dig gumman

2009-08-05 @ 01:04:49
URL: http://marli.blogg.se/
Postat av: Miiii

ja gumman det är ju inte vinter än? är ju 25 grader hela dagarna juh :) hehe sommarn har ju precis börjat! :) Jasså, du gillar Manson du, ska du fara? :) kram!!

2009-08-05 @ 19:14:15
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! :)

Jag har nu en tävling där du kan vinna duschgel & body lotion från a-store..



http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavling-duschgel-body-lotion.html



var gärna med :)

2009-08-06 @ 10:36:18

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0