Dubbelt så långa armar..

Åh fyy.. känns verkligen som att mina armar är dubbelt så långa som i vanliga fall! Det tar på kroppen att rust hus =) Idag har jag ju då jobbat 10-18.30 och sen for jag direkt och målade klart lill huset så nu är det klart!! Wiihoo =) Bara under spikningen och snickerierna som ska målas vitt men det blir inte riktigt än. Och det är ju så pass lite så det kommer gå mycket fortare.

Älsklingen har hållt på med grävmaskinen och dragit upp rötter från träden som vi har fällt så istället för stubbar så har vi nu en massa hål.. nåja nåja. Fint kommer det bli iaf. Och India tycker att det är jätte roligt med hål i gräsmattan som hon kan dyka ner i och gräva ännu mer i. Sötaste synen idag är då helt klart när Magnus sitter i grävaren och gräver och India står typ 10-20 meter bort och gräver hon också =) Skulle hjälpa husse. Sötnos. Hade tyvärr inte kameran i närheten så så det blev ingen bild =(

Jag har faktiskt backat med släp ikväll också och jag var faktiskt inte så jävla dålig på det ändå. Lite mera träning så kanske jag vågar mig ut i trafiken också =)
Lastade på en massa typ ruttet virke och skräp på släpet och backade ner till ängen där vi har våran gigantiska skräp hög och slängde av det och så upp igen och lasta på mera skrot.
Rätt var det är så blir jag vältränad av det här.. haha.

Nä nu blir det kvällmat och sen sängen.. massa att göra i morgon också förutom jobbet på ica. Puh!

Hoppas ni har en bra lördag kväll!

Kram

Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0