090802

Idag blir det fullt upp! Håller på att tvätta lite nu och sen ska jag iväg och hämta en cykel som mormor har fixat till mig =) Sen ska jag ut till huset och greja på och röja. Och sen ska jag jobba 16-21. Fast innan jag far nånstans skulle jag vilja att tvätten blir klar så jag kan hänga den! Men det borde nog inte vara så länge kvar till den är klar..

Känner av cystorna rätt ordentligt idag.. så typiskt när man har mycket att göra. Men jag får väl trycka i mig mina smärtstillande och köra på ändå. Så mycket annat kan jag ju inte göra. Men jag känner att det är dags att börja fundera på vad nästa steg blir. Funderar på om jag kanske skulle låta dom göra en operation till och ta bort cystorna igen, för jag har ju faktiskt klarat mig nästan ett år sen förra operationen! Gjorde den i september förra året..
Men dom kommer ju tillbaka hela tiden det är ju det som är problemet. Eller om jag kanske inte har nåt val längre och måste genomgå den där behandlingen. Vill verkligen inte göra den. Framför allt inte NU! Dom säger att man blir rätt fucked up av den och jag/vi har så mycket att göra med huset och allt så jag kan som inte vara helt väck ett halvår som behandlingen tar. Och det garanterar ändå inte nånting. Cystorna kommer förmodligen att komma igen ändå.
Nä.. jag tror nog jag härdar ut ett tag till. Tar ju trots allt typ 2 månader innan jag är i bra skick igen efter operationen också.

Men nu startade centrifugen på tvättmaskinen så nu ska jag sätta fart!

Hoppas ni har en bra söndag med inte alltför mycket huvudvärk =)

Kram

Kommentarer
Postat av: Alina

hoppas du haft en bra helg! =)

2009-08-02 @ 18:38:23
URL: http://musicrecord.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0