Valborg

Shit va fort tiden går! Men det är bra för då får vi snart åka iväg! =)

Blir inget valborgs firande för mig iår.. jobbar 12-21.15 idag och så jobbar jag 9-18 på fredag så jag känner att jag inte orkar vara trött då! Känns riktigt skönt faktiskt att få åka hem och sova direkt =) Jag har nog blivit  gammal tror jag =)

Igår på våran tjejkväll var det skit mysigt och vi satt och surra och planerade lite.Och höll på skratta ihjäl oss som vanligt! =)

Sitter och äter "frukost" nu.. rostade mackor med ost och hallon marmelad på och kall o´boy. MUMS! =)
Och så kramas jag med lilla India också.. världens mysigaste!

Nä nu måste jag sätta fart!

Hoppas ni får en fin och mysig valborg!

Kram

Kommentarer
Postat av: Lina

Vi ska inte heller hitta på något särskilt bara grilla lite här hemma :)

2009-04-30 @ 13:15:03
Postat av: Miiii

ja du jobbar så förstår att det kan va skönt o bara fara hem o ta de lugnt :)vi ska grilla o mysa på i solen, kanske med en cider eller två :)

2009-04-30 @ 13:46:42
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Marre

Wow, jag har totalt glomt bort Valborgsmassoafton!!!!! Vi firar ju liksom inte den har! Hahaha!! Kanns jattekonstigt! Valborgs ar ju liksom annars ratt stort! Hehe! Kram

2009-04-30 @ 15:57:13
URL: http://marli.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0