Uhuuu =(

Hemska tandläkare! Eller ja.. hon jag hade nu var jätte snäll men ändå. Fick en akut tid idag så nu har hon bara borrat lite och fyllt igen provisoriskt. Sen ska jag tillbaka den 4:emaj!! Och antingen dra ut tanden eller göra en rotfyllning. Usch usch usch. Men om jag måste dra tanden så kommer jag nog få sova iaf efter som att jag är så rädd. Men rotfyllning låter ju inte så trevligt heller. Har aldrig gjort sånt förut. Bara lagat några små hål.
Är jätte bedövad i halva ansiktet nu också.. haha.. kan inte prata ordentligt så jag hoppas det har gått till sig innan jag börjar jobba! Annars kommer kunderna bara skratta åt mig eller inte förstå vad jag säger. Och så kommer jag nog få en jädra tandvärk när bedövningen släpper sa hon.. bara ladda upp med panodil och pronaxen!

Super fint väder idag iaf.. funderar på om jag skulle gå ut och sätta mig på bron en stund innan jag måste åka. Och så måste jag hinna äta nåt men det måste vänta tills bedövningen har släppt lite.. annars har jag nog ingen tunga kvar =)


Kram

Kommentarer
Postat av: Miiii

va bra att de gick bra gumman! men sen den 4 maj får du nog bedövas, skönare för dig. lycka till på jobbet idag. kram

2009-04-16 @ 14:10:49
URL: http://miiimary.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0