Pooool!

Shit va det regnar ute! Eller typ snö-regnar. Vi bor ju på en liten ö så det är vatten runt om och nu när det regnar och tinar så mycket så har vi världens pool på gården också! Vatten överallt.. lagomt kul när man har varit ute med hunden och hon är som ett vatten/ler monster =)
En bra sak med sånt här väder är att det inte känns så jävligt att sitta inne på jobbet hela dagarna och kvällarna!

Imorgon har jag iaf en kort dag.. 9-14 och sen är jag ledig på onsdag!
På onsdag är det ganska fullt upp.. skulle behöva hinna till ikea och köpa grejer till min lillebror som fyller år på torsdag, sen ska jag vara hos optikern för att prova ut och beställa nya linser och sen på kvällen blir det tjejkväll med planering och surr =)
Sen känns det som att det är nåt mer som jag har bokat in på onsdag men jag kommer inte på vad! Hmm....
Tänkte försöka komma ihåg att gå in på banken imorgon och växla till mig lite dollar =) Yey!!

Fan va jag längtar!!!

Nu ska jag mysa i soffan och sen sova!

God natt på er!

Kram

Kommentarer
Postat av: Tessi

de är ju på onsdag vi ska planera=)

2009-04-28 @ 10:28:08
URL: http://tjassie.blogg.se/
Postat av: trees

Nej gud va kul med ett så stort brollop:) Då får du känna på ett riktigt amerikanst sådant! Och lite tårar på det;)

2009-04-28 @ 12:09:04
URL: http://mangofisk.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0