Ojoj!

Hmm.. blir inte nåt Ikea för mig imorgon.Mamma och pappa ska åka på fredag istället. Och det blir nog ingen optiker heller.. känner mig lite hängig och det vore ju konstigt om inte jag också skulle bli sjuk när min älskling har legat helt däckad i 3 dagar!
Så jag tänker stanna hemma och ta det lugnt och så bara fara och mysa med tjejerna på kvällen. För sjuk tänker jag inte bli!! Jobbar ju torsdag och fredag och på fredag har vi dubbellön och jag jobbar 9-18 = mycket pengar =)
Skulle ju gärna vilja växla in minst 5000kr mer till dollar!
Dessvärre så kommer alla hemska räkningar den här månaden. El, bilförsäkring, telefonräkning + alla vanliga räkningar. Ajajaj.


Har btw världens mysigaste hund just nu. Hon är ju alltid väldigt mysig och go men idag och senaste dagarna har hon varit sådär extra =)
Blir massa mys imorgon då! =)

Nu ska jag äta igen (middag nr 2) och sen lägga mig och läsa lite mer.


God natt
Kram

Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0