Mohaha

Ibland får man faktiskt känna sig lite skade glad =)

Dagen har ändå gått ganska fort idag men det har jävlats rätt mycket. Min cashguard fick spel och stal först 2000kr sen braka den ihop helt och spottade ut typ 10meter plast och alla 500/1000kronors sedlar. Första gången jag sett den bete sig så iaf =)
Köpte middag, fläskkarré, kroketter och så ska jag göra svamp sås! Mums!
Hade pratat med Magnus och vi bestämde att vi skulle grilla.. men när jag kom till garaget där han var så hade han glömt att han och några av hans kompisar hade bokat bord på bränna och skulle käka där. Irriterad? JA!
Pratade med han 2 ggr men ingen av gångerna kom han ihåg det och då pratade vi ändå om mat. Han tyckte att jag kunde väl följa men nu är jag sur och irriterad så jag tänker fan grilla min karré själv! GRRR!
Jag och India får äta mys middag tillsammans istället =) Hon blir då glad iaf min lilla sötis.


Tänkte lägga upp en lite rolig bild från kassa haveriet men min jävla skit telefon vägrar samarbeta med datorn så det sket sig.

Nä nu ska jag börja grilla så jag får middag nångång och förhoppningsvis blir på bättre humör.
Sen är det lite annat pyssel på gång men det berättar jag senare =)

KramKram

Kommentarer
Postat av: Marre

hej sot! :) du ar sa sooot.. kan inte hjalpa och tycka om dig nar du ar arg! :) PUSS

2009-04-25 @ 16:43:12
URL: http://marli.blogg.se/
Postat av: Lina

ja se karlar.. :)

2009-04-26 @ 21:24:52

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0