Lördag!

Åh va skönt att det är lördag och min lediga lördag framför allt! Har inget speciellt inplanerat utan det blir nog mest en slö dag. Älsklingen jobbar i helgen, typiskt att vi har olika helger. Men men.. han ska ju inte jobba helg alltid =)

Ikväll är vi bjudna på inflyttningsfest hos Frida och Magnus, men jag och Magnus har pratat om myskväll med glass och chips framför robinson. Så vi får se hur det blir.. Magnus börjar ju jobba tidigt på söndag så det blir nog bara jag som far till Frida isåfall. Hmm.. blev många Magnus där =) Jobbigt när kompisars pojkvänner heter samma som ens egen..haha.
Skulle vara kul att träffa lite folk och vara lite social. Fast om jag far så ska jag vara nykter så jag kan komma hem..och så ska jag inte ut på krogen för det har jag fasen inte råd med.

Igår så prata jag och Tessi lite om vad allt kostar och så räknade jag snabbt ihop att USA resan kommer kosta mig 10600kr!!! Och det är utan fickpengar. Oh my god! Vi har ju iaf betalat flygbiljetterna men det är fortfarande mycket pengar som ska ut inom en kort framtid. Och nu dessutom när jag måste till tandläkaren och fixa min trasiga tand och det kommer gå på minst 5000kr. Och bilskatten på 2500kr den här månaden. Fattar inte riktigt hur jag ska överleva det här på en ica lön. Men jag hoppas verkligen på det bästa!
Blir nog att skippa tandläkaren iaf.. har fan inte råd. Varför ska alla stor utgifter komma nu??


Nä nu ska jag gå ut med India och hoppas att allt löser sig!

Kram

Kommentarer
Postat av: Miiii

oj det lät mycket, har du verkligen räknat rätt? :) men förstår att de blir mycket med dumma tandläkare och bilskatt, usch tandläkaren är ju hemsk, så himla dyrt,fattar verkligen inte.. tragiskt.

2009-04-18 @ 17:46:35
URL: http://miiimary.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0