"Lång" ledig!

Yey.. är ledig 3 hela dagar på raken nu. Minns inte när det hände sist, eller jo.. förra årets semester! Skönt som fan ska det bli.

Idag ska jag fara och hälsa på mormor.. är dit alldelens för sällan. Svårt att hitta tid till en så enkel sak. Hon blir alltid så glad när jag kommer.
Sen efter middagen ikväll ska Magnus syskon och deras respektive träffas å surra och festa. Ska bli kul! Fast jag har inte bestämt mig om jag ska dricka nåt.. men det lutar mot inte. Det blir så mycket enklare att ta sig hem och man mår mycket bättre utan så.. =)
Senate tiden när jag har druckit så har det ju ändå inte hänt nåt.. har typ blivit immun mot alkohol påverkan eller nåt! =)
Känns dumt att slösa pengar då också.. visst det är gott men va tusan jag vill ju att det ska hända lite mer också!

Nä nu ska jag och India äta frukost och sen packa oss iväg till mormor..


Hoppas ni får en bra dag!

Kram








Vacker tjejen =)    *älska*

Kommentarer
Postat av: Miiii

skönt för dig o va ledig länge :)

så fin hon är!!

2009-04-04 @ 19:27:19
URL: http://miiimary.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0