Igår var en riktig mys dag =)

Ja riktigt mysigt och bra var det igår.
Först var ju älsklingen och jobbade men han var hemma igen vid 12.30 så då åt vi lite och sen slöade vi i soffan ett tag och surra och skratta. Sen kände vi för att göra nåt så då for vi iväg och åkte bil bara å for och kollade lite överallt och hälsade på lite folk. Sen köpte vi pizza och for hem och käka och såg film. Ändå superbra och mysig dag =)
Så mysigt att ligga och prata och skratta och bara känna att man älskar varandra så oerhört mycket!

Idag är älsklingen ledig och jag måste jobba. Så jäkla typiskt! Men jag börjar inte förens kl 15 så lite hinner vi ju ses.
Sen är han ledig imorgon också och då slutar jag kl 15 =)

Måste komma ihåg att fixa min bil i veckan också.. så jag kan besikta den igen. Usch usch.. mycket pengar som försvinner! =(

Nä nu ska jag hitta på nåt!

Kram

Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0