Grilla på riktigt!

Åhh.. fan va nice! Idag så gjorde jag kroketter, svampsås, majs kolvar och fläskkarré som jag grillade ute! God damn va gott det är! Skulle bara ha varit fint väder också så hade det verkligen känts som vår =) Kul att göra nåt gott innan Magnus åker bort också. I natt är sista natten på nästan en vecka =( Uhuuu.. stackars mig!

Hatar ju verkligen att sova ensam och att vara ensam hemma så jag kommer nog att sova nån natt hos mamma och pappa =)

Ska ta och gå ut och se hur det går för älsklingen och hans kompisar att fixa bussen..


Kram

Kommentarer
Postat av: Miiii

Usch jag förstr dig, hatar också att sova själv, och en hel vecka.. de är så ensamt! Hoppas tiden går fort då :)

2009-04-07 @ 19:00:18
URL: http://miiimary.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0