Grått och trist

Fy vilket tråkigt väder det är idag! Igår var det ju super härligt..

Haha.. som jag skrev igår att vi bara skulle iväg en sväng vid 5 tiden, det sket sig kan man säga.. blev att vi for och hälsade på folk och käkade skrovmål på max så vi var inte hemma förens kl 22 =) Men då blev det sängen ganska snabbt =) Middag 2 gånger igår =) Nice!

Idag har det blivit en lugn morgon.. är på lite halv dåligt humör så då känns det skönt att ta det lugnt. Börjar jobba kl 13 idag..usch va jag hellre skulle vilja sova bort den här dagen.
Men just ja..idag får man ju lön!! Yey.
Fast det är bara spara alla kronor som går nu till USA! 45 dagar tills vi åker!!!! =)

Nä nu måste jag ta och göra mig iordning för jobbet.

Ha en bra dag alla!
Kram

Kommentarer
Postat av: Leia

Så bra. Det är bra här med. =)

Vad gör du?

Kram

2009-04-24 @ 14:24:58
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0