God morgon! =)

Blev visst lite sovmorgon idag =) Men jag är ju ledig så det tycker jag nog att jag får unna mig ändå. Har en massa grejer jag "måste" göra idag, fast vissa kan jag ju göra imorgon också vi får se hur det blir.
Måste iaf fara och besikta bilen igen och hoppas att den går igenom! Har åtgärdat alla felen nu utom ett och då verkar dom bara ha varit dum i huvvet eller blinda när dom skrev så. Sa att jag måste byta bromsslang bak men nu när vi har kollat så finns det för det första flera bromsslangar så vilken vill dom vi ska byta? Och för det andra så var alla i bra skick och inte alls slitna eller så. MORR

Sen ska jag boka tid för massage eller nåt på Salong total, fick ju ett presentkort dit i julklapp av min lillebror =) Nu känns det att jag verkligen verkligen måste få nån riktig massage också.. har riktigt ont i nacken och axlarna. Dumma jobb.
Ska bli grymt skönt! =)

Tänkte städa här hemma också eller iaf dammsuga.. vi är ju inne i den här perioden då det är lite grisigt att ha hund =) All lera och smuts utifrån följer med in.

Nu ska jag äta "frukost" =)

Kram

Kommentarer
Postat av: Leia

Hej hej!

2009-04-22 @ 23:45:37
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0