Fullt upp hela dagen!

Shit va jag har varit duktigt idag.. först ombesiktade jag bilen och den gick igenom (Yey!!) sen for jag och gjorde en nyckel kopia till dragkroks låset, sen for jag till Salong total ochhämtade en pris lista så nu ska jag bara bestämma mig för vad jag vill göra =) Efter det for jag till Jannice och satt och surrade med henne och Kicki. Magda, Malin och Anton var där också så det blev rena rama ica träffen =) India var så klart med också. Jo.. gick en snabb sväng med Tessi och hennes Astra också. Jo och så har jag hämtat nya endags linser också..hoppas dom passar bättre än månads linserna!

2 olyckor har vi bevittnat idag också.. först utanför Ming var det en (fylle?) gubbe som hade ramlat och slagit huvudet så det bara rann blod! Sen när jag och Tessi och hundarna var vid Kvarnängen så kom det ambulans,polis,brandbil och räddningsbil i full fart och då såg vi att nån stackare hade gått igenom isen ute på träsket!! Riktigt läskigt men det verkade som att det gick bra för personen iaf. Men varför går man ut på isen nu?? Den ser ju pappers tunn ut och där människan låg i vattnet var det helt öppet vatten också! Herregud! Jag som är livrädd för att gå på isen går ju knappt ut när det är en meter tjock is.. och aldrig i livet att jag skulle göra det nu!!

Var förbi till föräldrarna och satt ute i solen och surrade en stund och sen for jag hem och satte mig på altanen och fortsatte att mysa i solen. Helt underbart!!

Nu ska vi bara äta lite middag och sen ska jag och älsklingen iväg en sväng men sen efter det blir det bara mys på soffan resten av kvällen! =)


Mys i solen! =)


Sköt om er alla sötisar!
Kram

Kommentarer
Postat av: Leia

Är allt bra?

Kram

2009-04-23 @ 17:40:11
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Miiii

ja de var en händelserik dag :) usch med olyckorna.. huvva ne jag skulle inte heller våga gå på nån is, och särskilt inte nu. Jo så skönt väder det har varit idag, hela dagnen :) riktigt nice, nu kommer sommaren. kram gumman.

2009-04-23 @ 17:52:41
URL: http://miiimary.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0