090427

Uhuu..vilken hemsk start på dagen! Hade ett läkar besök kl 10.30 och jag var helt död när väckarklockan ringde. Släpade mig upp och åt ett äpple och stressade iväg. Fick vara där i typ 100år kändes det som! Fick iaf en remiss till sunderbyn för en skall/hjärn röntgen för att se så att det inte är nåt farligt med yrseln och skuggan som kommer över ena ögat. Och så stack dom mig självklart och tog nästan allt mitt blod! =(

Nu har jag hunnit slänga i mig mat och snart ska jag åka iväg och jobba. Hade hellre velat vara hemma med min stackars älskling som är hemma från jobbet och dyngsjuk! Ligga på soffan och kramas =)

Ha en bra dag alla!

Kram

Kommentarer
Postat av: Trees

åh hoppas det går bra på skall/hjärn röntgen, verkligen!! och de låter ju jätteroligt att få åka på bröllop där borta! är det utomhus eller ett kyrkligt?:)

2009-04-27 @ 18:20:46
URL: http://mangofisk.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0