090414

55 dagar tills vi åker!

Det verkar  som att det kommer bli en superfin dag idag! Redan nu är det +8 grader. Lite molnigt men det kanske försvinner.. hoppas jag iaf. Skönt att jag bara jobbar 10-13.45 idag! Och så är jag ledig imorgon..äntligen har varit en tung vecka!

Har drömt hur mycket som helst i natt, svin konstiga grejer fast som ändå lite roliga. Har huvudvärk nu av all aktivitet i drömmarna.. haha!

Nä nu måste jag snabba på lite så jag tar mig iväg till jobbet nångång!

Kram

Kommentarer
Postat av: Marre

haha... jag dromde ocksa massa svinkostiga grejjer inatt.. typ att Ryan fick ett email om att han bara han en dag kvar att leva. Mysko! :) Hehe. PUSS

2009-04-14 @ 15:46:03
URL: http://marli.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0