090405

Hmm.. idag blir nog en riktig slöar dag känns det som. Inte för att jag är bakis för jag bestämde mig för att vara nykter och köra igår. Känns grymt skönt nu! Sen var jag inte alls på g igår.. trött och ont i magen. Blev mest att jag och Niklas och Sosso satt och såg på filmen Vid din sida medans dom andra satt och spelade och drack =) Vi blev utsedda till tråkbullarna! =)
Men det var ju kul ändå att fara och träffas alla och surra.

Måste fara och handla idag.. har typ ingen mat hemma. Är ju så stört tråkigt att handla mat!! Och dyrt..inget man direkt vill lägga pengar på egentligen. Men men.. vi har ju inte direkt nåt val =)

Nån bra film och lite chips och godis lät ju som rätt frestande till ikväll också =)

Nä nu måste jag slita upp min bakis-pojkvän så vi kan äta frukost/lunch!

Kram

Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0