Minnesförlust!

Jo just det ja Marre! Har ju glömt att berätta en grej ju.. jag håller på att starta upp en insamling till föreningen i spanien som jag fick India ifrån. Dom är ju helt ideella å så har hon nästan 200 hundar nu så jag tänkte att jag ska samla ihop så mycket pengar och mat och sånt som jag kan och så till hösten -09 så ska jag åka ner dit och lämna allt och hjälpa Julie lite med hundarna! Ska bli såååå sjukt kul att hjälpa till fast det kommer säkert vara känslomässigt jobbigt att vara där och se allt hemskt. Jag har redan gjort ett info blad som jag ska ge till företag och så hoppas jag att jag får ha såna där insamlingsbössor på en massa ställen! Har redan frågat på Ica men (big suprice) så blev det nej.. bara för att ingen av dom som bestämmer där bryr sig om djur. Fast Magnus tycker inte om att jag gör det här.. han tror att jag kommer må för dåligt av att åka dit.. men jag tror att det kommer gå ganska bra.. hoppas jag iaf =)
Känns så bra att lägga typ all energi på det här istället för att tänka på min dumma mage =)

Å imorgon jobbar jag bara 10-14.45 och sen är jag ledig ons tors.. ska bli riktigt skönt! Är så himla sugen på att åka in till stan och bara gå och mysa å shoppa =) Fast nu när vi har beställt tapeter till hallen så borde jag hålla igen lite på shoppingen kanske =) Men vi får väl se hur det går med den saken!
På tors ska kanske jag och Magnus åka till Umeå och kolla på en bil som han är intresserad av.. skulle vara kul.. se nåt annat även om det bara är över dagen! Är så grymt less på att bara vara tråkig nu, känns som att jag inte har gjort nåt på hur länge som helst.. har inte varit ut på jag vet inte hur länge och stackars Magnus har bara sett mig lufsa runt i superstora mjukisbyxor, har nog inte sett så direkt fräsch ut! =)
Men nu börjar jag faktiskt känna mig rätt bra.. har fortfarande ont å så men det känns ändå bättre så jag tror jag ska försöka mig på en liten fest snart! =) Att bara sminka sig och fixa håret å ha fina kläder skulle kännas som en dröm nu! Har ju inte kunnat ha jeans tex på jättelänge för att jag har varit så svullen.

Tog några söta bilder på min lilla bushund =) Fast här är hon inte så busig.. Hihi
sömntuta                     
                                                        Ibland kan hon bli riktigt liten =)


Vi skulle försöka göra en svin cool lampa av en glas skiva från vårat gamla soffbord.. men det gick inte så bra fast vi gjorde precis som man skulle..  det sa som bara pang å så var det glas precis över allt!

Lite glas kross.. och det där är bara en liten, liten del! =)


Nu ska jag gå och kramas med min älskling innan jag måste gå å sova!

C ya!

Kommentarer
Postat av: Miii

Hej gumman :) Jag förstår att du känner att du vill hitta på saker.. vi måste göra nått snart, vore så kul, bara se film eller att vi tar nån helg och drar ihop ett tjejgäng :)

Men guu glas över allt.. shit :) fick ni upp allt? Kram gummsan!

2008-10-21 @ 08:53:33
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Marielle

Hej gumman, oj vad kul det ar att kunna lasa vad som hander i ditt liv.. ar det inte roligt att blogga!!! Aaj vad spannande att du ska aka till Spanien om jag forstod ratt.. jag tror aven om det blir en utmaning sa kommer du nog kunna vaxa mycket som person! Gu va kul for dig! Puss pa nosen

2008-10-21 @ 23:13:43
URL: http://marli.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0