Suck!

Jag som sa att jag aldrig skulle börja blogga.. men efter lite övertalning så tänkte jag prova iaf.
Mest för söta Marres skull =)

Hade skrivit en hel massa här men när man är så teknisk som jag är så är det inte så lätt att hålla koll på allt så jag råkade radera allt så nu är jag less och trött!

Råkade ju gå med på att vara chafför åt min sambo inatt så jag ska nog gå och sussa på soffan lite så jag jag hittar in till stan när han ringer och vill hem.. om jag nu ryms på soffan vill säga.. det  är som en hund som ligger och sträcker ut sig där nu. Men vi brukar ju kunna trycka ihop oss båda 2 =)

Natti natt


India
Min lilla India, söt som socker!

Kommentarer
Postat av: Marielle

Hej gullunge, haha vad roligt att du ocksa borjat blogga. Det ar jatteroligt, fungerar lite som en dagbok! :) Alskar att blogga, lite terapi for min sjal! Ska folja den helhjartat! Puss pa dig sotnos

2008-10-19 @ 07:07:47
URL: http://marli.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0