Sååååå trött!!

Jag följde med Magnus på hans jobb idag.. var ju ledigt både igår å idag själv så =) Sen är det faktiskt skit mysigt att stiga upp jätte tidigt (04.30) och bara slänga på sig lite kläder och åka med han i lastbilen! Idag var vi i Älvsbyn å Vidsel å åkte runt.. det gick jättebra att hålla sig vaken i början men när vi var på väg till Luleå igen så slocknade jag totalt! Vaknade av att min telefon ringde och att jag hade så ont i nacken så huvvet höll på trilla av! =) Svårt att hitta nån bra sovställning i en lastbil =) Blev skitsur också för jag hade sett ett hus som verkade så mysigt på vägen dit men då var det lite mörkt fortfarande så jag såg det inte så bra så jag tänkte titta igen när vi for hem.. men såklart så sov jag när vi passerade det!
Sen när "vi" hade jobbat klart så åt vi lunch på baan thai å sen gick vi runt lite på stan.. fast jag höll mig i skinnet och köpte bara 2 par tjocka leggins å sockar! Känner mig jätte duktigt!
Fast å andra sidan så måste jag det.. våra tapeter till hallen har kommit och bara dom (utan lim och allt sånt) kostar nästan 5000kr!! Men det kommer nog bli skitfint så det är det värt!

Har kommit på att min hund nog behöver en ny bädd också.. den hon har nu känns som gammal å platt å hård.. stackars liten! Fast hon verkar tycka om den ändå. Men jag har iaf sett en som verkar jättebra men memory foam i madrassen och mysiga kanter som är helt fluffiga å allt.. å den var inte så jättedyrt tror jag. Men min India förtjänar bara det bästa så hon ska få den även om den kostar lite mer! =) Stackarn har ju sovit på gatan och alla möjliga hemska ställen förr. Usch! Hon löper btw nu också.. första veckan gick helt problemfritt och det märktes knappt.. men nu har hon börjat bli lite gnällig å så.. men hon är ändå jättesnäll jämfört med hur vissa tikar blir!

Nu måste jag verkligen gå och lägga mig.. är så stört trött och så ska jag ju jobba imorgon också (BLÄÄ!!)

C ya!

Kommentarer
Postat av: Marielle

Hej sota senila Mia ;) Jag har redan din adress... :) Hehe.. men bra att du dubbelkollar.... hihi sitter o pysslar pa dagarna langa och det ar sa mysigt att pyssla med brollopet nar jag faktiskt ar pa plats! Kommer bli toppen tror jag, tycker nastan dom nya inbjudningarna ar finare, men jag vet inte.. du far jamfora sen nar dom kommer o beratta vad du tycker! PUSS

2008-10-23 @ 22:53:02
URL: http://marli.blogg.se/
Postat av: Tessi

I feel ya! Vill inte heller jobba. Löning! usch å blä!! Men de har visst hänt massa gorm på jobbet idag. Jabar satte igång brand alarmet i hela butiken åsså har det varit strömavbrott.. allt händer när man INTE är där!

2008-10-23 @ 23:59:40
URL: http://tjassie.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0