Händelselös helg.

Det har verkligen inte hänt mycket i helgen.. har jobbat iof men ändå! På lördag jobbade jag 8-18.. hatar verkligen det passet! sen är ju söndagen bättre då.. 15.15-21. Har dessutom börjat känna mig lite förkyld.. mest på morgonen när man vaknat, sen på dagen känns det som bra men jag hoppas att det inte blir värre! Har ju en tid på Make up Store i Luleå på onsdag.. skitkul! Å sen onsdag kväll kommer min tjejer å hälsar på då ska vi se film och bara surra å mysa =) Var verkligen jätte länge sen sist!

På lördag blir det halloween fest, ska bli skit kul att festa lite.. är flera månader sen sist! Jag tänker däremot inte klä ut mig.. gjorde det förra året men i år ids jag inte. Har inte tid att hitta nån bra kostym heller.

Annars händer det inte så mycket.. ska hämta tapeterna nån dag så får vi se när vi hinner sätta upp dom.. åh va jag längtar.. kommer bli såååå fint =)

Hmm... just ja.. i söndags när jag skulle stoppa in linserna så hade den ena linsen gått sönder.. jävla typiskt med tanke på att det var dom enda jag hade hemma.. måste hämta nya hos optikern idag innan jobbet.. är ju svin jobbigt nu när man är van att ha dom.. hade ont i huvvet hela dan igår för att allt var så suddigt!

Nu måste jag ta och äta lite lunch så jag hinner göra allt innan jag måste åka till jobbet.. hade tänkt hinna med en lång promenad men India, är iof lite kallt ute så vi får se om hon vill gå så lång =)

C ya!


Kommentarer
Postat av: Miii

Är det hos Jannice du ska på lördag, hörde att hon skulle ha nått? :) det kan vi ju surra om på onsdag iofs också! Ciao.

2008-10-27 @ 12:25:53
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Tessi

vart ska du på fest någerst?

2008-10-28 @ 10:12:53
URL: http://tjassie.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0