F**king J**la F**

Ja.. precis så är det.. resan till Umeå gick väl som bra.. kändes som att det gick rätt fort men sen på hemvägen gick det åt helvete på riktigt. Var dessutom inte hemma förens kl 06.30 på onsdag morgon och då hade jag en tid på Make up Store kl 14 men jag var så jävla sur och trött så jag avbokade den tiden. Pallade inte att vara bland folk då.  Sen på dagen kändes det lite bättre så jag for mer med Marie på tjejkvällen på stan och det var rätt mysigt faktiskt.. glad att jag gjorde det ändå! Köpte nya vantar och en halsduk.. mer blev det inte. Jo och så fuskade jag och smakade lite julmust!! Det får man ju inte göra förens i december men men... jag tyckte att jag förtjänade det ändå =) Iof har jag ju mig själv att skylla för den här lilla situationen som jag har hamnat i men man kan väl få vara bitter ändå!

Riktigt skönt med helg är det iaf.. ÄNTLIGEN!!! Blir en lugn fredag kväll å så blir det lite party hos Jannice imorgon.. fast jag orkar inte klä ut mig. Är inte riktigt på så bra humör än. Men men.. ska bli kul att komma ut iaf!

C ya!

Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0