En snabbis till Umeå.

Har en känsla av att jag kommer vara helt enormt trött ikväll! Först har jag jobbat (iof bara 10-13.45 men ändå!) efter det gick jag runt i några butiker i stan för att försöka få ha insamlingsbössor hos dom och nu snart ska jag och Magnus åka ner till Umeå för att hämta en bil och sen direkt hem igen. Puh!

Det gick faktiskt rätt bra på stan iaf.. har fått tillstånd av vacker tass, hund & zoo, coop och örjans sen är det några till som jag ska återkomma till! Sen har jag en hel lista med butiker som jag inte har besökt än. Jag hoppas verkligen jättemycket på det här! Hundarna behöver verkligen allt dom kan få! Måste gå på banken i veckan också och starta ett insamlingskonto. Massa att tänka på! Och så måste jag göra en info lapp till bössorna också.. måste komma på vad jag ska skriva på dom. Vill ju verkligen fånga folks uppmärksamhet och medkänsla!
Måste prata med nsd också och höra om dom är intresserade.

Nä nu måste jag slänga i mig nå mat innan vi måste åka iväg till umeå...

C ya!

Kommentarer
Postat av: Miii

Det var ju skitbra gumman att du fick på så många ställen :) hoppas verkligen ditt projekt kommer gå bra gumman!! Kram

2008-10-28 @ 21:35:09
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Marielle

Hej Mia, oj vikken liten valgorenhetsentreprenor du har blivit... :) Du ar verkligen jatteduktig! Imponerad.. det ar latt att ta tag i saker nar man ar riktigt engegerad och passionerad om nat eller hur! Puss pa dig!

2008-10-28 @ 23:16:57
URL: http://marli.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0