Skoooor =) =)

Har shoppat skor idag.. yey =) Super fin sandaler med klack.. eller vad det då heter. Tänkte ha dom på personal festen.  Såg dom på dinsko's hemsida i söndags och blev helt kär.. ville åka till Luleå och köpa dom på måndag innan jobbet men det ville inte älsklingen (han tycker jag har nog många skor!) så jag ringde och la undan dom och så övertalade jag älsklingen att vi skulle fara idag istället efter jobbet. Och nu har jag köpt dom *glad* Hur han kan tycka att jag har nog många skor kan jag inte förstå.. hur kan en tjej ha för många skor? Det går ju inte! Hihi.

                                                                                

Igår fick India en ställning till sin mat och vatten skål, upptäckte nämligen en nackdel med att ha golv-värme.. det blir en konstig typ beläggning i bottnen på vattenskålen även om man byter vatten ofta! Rätt cool ställning.. ser ut som en tax =)
      
                                                                                


Och så har vi fått och hämtat våra tapeter till hallen, så snart är det dags att tapetsera!! Yey. 
 Har även fått veta att jag är utan körkort i 5 veckor till.. inte alltför farligt men jobbigt ändå. Hade blivit ännu längre om jag inte hade haft speciella skäl till att jag måste köra bil. Men nåt som faktiskt är bra med det är att jag får ett nytt körkort! Jag hatar verkligen bilden och allt på mitt gamla så det ska bli skönt med ett nytt =)

Jag har bestämt mig för att försöka börja äta lite nyttigare.. är ju trött och hängig hela tiden så jag tänkte försöka äta lite nyttigare så kanske jag piggnar till. Idag åt jag fil med skivad banan i.. rätt gott och nyttigt. För att vara mig.. brukar annars äta vitt bröd och varm o'boy med grädde i =) mums. Och så ska jag övertala hunden (hihi) att vi ska gå längre promenader också.. och så kanske kanske jag far till step in nångång..

C ya!

Kommentarer
Postat av: Marielle

Sjukt snygga skor bruden!!!!! :)

2008-11-18 @ 22:58:16
URL: http://marli.blogg.se/
Postat av: Tessi

haha! Du det låter som en bra ide' att äta lite bättre=) och jag tycker Absolut att du ska börja ta de till step in. Det blir roligare eftersom, jag lovar!=)

2008-11-19 @ 09:20:02
URL: http://tjassie.blogg.se/
Postat av: Miii

Ja de var superfina skor :) men svåra och gå i ser det ut som? vilket klack :)

Cool grej för hundskålarna, den var superfin :)



ciao

2008-11-19 @ 18:04:04
URL: http://miiimary.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0