Så var helgen över..

Fast den har varit rätt bra ändå.
Jobbade ju på fredagen så när jag slutade ville jag bara åka hem och ta det lugnt! Ladda för lördagen så att säga =)
Så lördagen.. hade panik ett tag för jag kände att jag verkligen behövde åka till Luleå en sväng å det är ju lite svårt när man inte har nåt körkort! Eller bil heller för den delen.. älsklingen hade lånat den och farit till nån skrot för att hämta massa grejs. Sen efter ett tag så tyckte jag typ.. äh.. spela roll jag klarar mig ändå + att jag inte hinner med att fixa middag och mig själv och allt så då kändes det lugnt. Men sen ringde Jannice och så for vi ändå och det var kul! Shoppade lite på Make up Store =)
Det blev iof väldigt stressigt sen och jag blev som vanligt lite sen.. men men.
Var ju faktiskt och hämtade upp Lina och Marie också =)
Var väl hos Jannice nångång vid halv 9 så då började jag fixa håret.. hann inte det hemma =) Sen var det bara börja dricka och spela sing star. Fast jag måste erkänna att jag faktiskt är lite less på att festa! Även fast det är en massa månader sen sist. Speciellt på söndagen kände jag så.. fast jag inte var bakis..mest bara trött och seg i kroppen! Så söndagen blev väldigt lugn iaf.. var väl knappt ut genom dörren=) Men det var skööönt med en riktigt slappar dag!

Jobbade bara idag och så ska jag jobba imorgon sen är jag ledig ons, tors fast då måste jag verkligen ner på stan och prata med fler butiker! Måste ju snart in med beställningen av bössor. Vill ju verkligen komma igång med insamlingen på riktigt!
Är bara lite jobbigt nu när jag inte får köra själv..måste muta min pojke att skjutsa mig hela tiden. Å så är det ju en himmla tur att jag har en massa fina vänner som ställer upp =)

Nåväl.. måste väl ta och krypa i säng om jag ska orka jobba imorgon, har varit helt slut idag fast jag har sovit länge inatt. Konstigt. Orkar inte vara lika trött imorgon också!

Just ja..så måste jag boka ett återbesök på sunderbyn snart.. fast sist jag ringde så hade dom inte fått sina scheman för den veckan än.. stackarna! Så jag får nog vänta ett tag till.


C ya!

Kommentarer
Postat av: Marielle

...varfor har du inget korkort?? har jag missat nat??? :) dum

2008-11-04 @ 05:19:26
URL: http://marli.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0